ՀՀ արվեստի վաստակավոր գործիչ, նշանավոր նկարիչ և Երևանի գեղարվեստի պետական ակադեմիայի ռեկտոր Արամ Էդվարդի Իսաբեկյանը իր հոգին և կյանքը նվիրաբերել է երկու անանուն մուսայի, որոնցից մեկը գեղանկարչությունն է, մյուսը` Գեղարվեստի ակադեմիան:
Դրանցից մեկը նրան առաջնորդել է ամբողջ գիտակցական կյանքում, մյուսը` վերջին ավելի քան երկու տասնամյակում:

Մեր խոսքը նվիրված է նրա առաջին մուսային` նկարչությանը, ավելի լայն` արվեստին: Պատահական չէ նրա կյանքի ընտրությունը: Նրա և հայրը` ժողովրդական նկարիչ, պրոֆեսոր Էդվարդ Իսաբեկյանը և մայրը` Արփենիկ Նալբանդյանը, թե քեռին` ՍՍՀՄ ժողովրդական նկարիչ Դմիտրի Նալբանդյանը ստեղծագործող արվեստագետներ են եղել, բարձր գնահատված ինչպես մամուլում և գրականության մեջ, այնպես էլ հայ և նախկին խորհրդային, հատկապես ռուս և վրաց արվեստասեր հասարակայնության կողմից: Նրանց գործի արժանի շարունակողն է Արամ Իսաբեկյանը:

Անշուշտ արտաքնապես հարթ և ուղղագիծ թվացող վերելքի ճանապարհը իրականում հեշտ չի եղել: Եղել են նաև ծանր դեպքեր, որոնք մի ուրիշի կարող էին կասեցնել, և կյանքն այլ ուղիով կարող էր ընթանալ: Նա 12 տարեկան հասակում կորցրել է մորը, տաղանդավոր նկարչուհի Արփենիկ Նալբանդյանին, որը նրա նկարչական հակումների փայփայողն ու խրախուսողն էր: Առաջին բացօթյա էտյուդները նա կատարել է մոր ընկերակցությամբ: Անշուշտ հոր` Էդվարդ Իսաբեկյանի դերը որոշող է եղել նրա, որպես նկարչի, կյանքում: Բայց նրա դերը որոշող է եղել նաև հարյուրավոր նկարիչների կյանքում, որոնք իր աշակերտներն էին և գտել են իրենց սեփական անհատական ուղին: Արդեն ժողովրդական, վաստակավոր, ակադեմիկոս դարձած իր նկարիչ աշակերտները ինչպես նաև նրանք, որոնք կոչումներ չեն ստացել, բայց նույնքան տաղանդավոր են եղել, միշտ մինչև վերջ երախտագիտությամբ են խոսել Էդվարդ Իսաբեկյանի մասին:

Ընդհանուր դրույթ է, որ դասական հստակությունը հակադրվում է ռոմանտիկ տարերքին: Այդ ընդհանուր դրույթը միշտ չէ, որ գործում է ուղղակի ու միագիծ: Ռուբենսի ֆիգուրները, Դելակրուայի պատմական նկարները և գույնի ազատագրումը նրա կողմից գծի իշխանությունից, իմպրեսիոնիստական գունատոները (վալյորները) միշտ ուղեկցել են հայր Իսաբեկյանին: Որդի Իսաբեկյանին ավելի շատ մի կողմից հետաքրքրել է իրերի կյանքը, մյուս կողմից` մետաֆիզիկական նկարչության այն խորհրդավոր, ուշ ասպետական միջնադարի նկատմամբ յուրահատուկ կարոտախտը, որ նոր էր հայ արվեստում: Հայր Իսաբեկյանին միշտ խանդավառել է հերոսականը, պատմականը, կանացին: Որդի Իսաբեկյանին ներշնչել են Կարավաջոն, հոլանդական նատյուրմորտը, Վելասկեսը, Գոյան և ինչու չէ` Մորանդին, Դե Կիրիկոն, Պիկասսոն, Դելվոն, Գառզուն:

Կարդա ավելին